Wij contacteren u om de nodige toegangen te regelen en om een voor u geschikt moment af te spreken om de resultaten samen door te nemen.
Nog niet overtuigd? Lees hieronder hoe we dit gaan aanpakken.
Als ondersteuning van een bredere campagne wou Toerisme Limburg graag meer online zichtbaarheid. We overstegen de verwachtingen (ifv het mediabudget) en verzorgden hun zichtbaarheid op bekende (nieuws)sites. Toerisme in eigen land? Visit Limburg!
Belgische speler in luxebaden en sauna's*
Een opfrissing van de lopende campagnes en een optimalisatie van de structuur betekende voor deze klant sterk verbeterde resultaten.
*Meer informatie telefonisch beschikbaar – opdracht whitelabel uitgevoerd
Internationale verzekeraar*
De klant had te weinig conversies voor woon- of autoverzekeringen, bovendien waren de conversies te duur. Met een uitgekiende strategie wisten we hier weg mee.
*Meer informatie telefonisch beschikbaar – opdracht whitelabel uitgevoerd
Belgische afdeling van internationale bloemenwinkel*
De uitdaging was groot: De verkoop van het boeket had een maximumkost, het aantal conversies moest omhoog en de accounts dienden serieus op orde te worden gezet. Een kolfje naar Aria's hand!
*Meer informatie telefonisch beschikbaar – opdracht whitelabel uitgevoerd
Als gezond alternatief voor comfort fastfood is het niet gemakkelijk om op te boksen tegen de gekende ketens. Samen met Donki zijn we erin geslaagd om hun 3 locaties extra in de kijker en het resultaat voor de vraag naar afhaalmaaltijden te verbeteren. Arriba con Donki!
De mensen achter Aria lieten ook Allianz, AP Hogeschool Antwerpen, Bayer, Blavier, Brantano, De Watergroep, DPG Media, Duvel Moortgat, French Beans, Hydroscan, Jaguar Land Rover, Keppens Design & Communication, Keyware, Korian, Libeco, Novartis, OMcollective, Ping!, Thomas Cook, Toerisme Limburg, Ubiway Retail, Wolters Kluwer en vele anderen een toontje hoger zingen.