Versterk uw (persoonlijk) merk

met LinkedIn

Adverteren met LinkedIn Advertising

Adverteren op LinkedIn wordt steeds populairder. Het platform groeide ondertussen uit tot één van de grootste sociale netwerken ter wereld met in België alleen al meer dan 3,7 miljoen gebruikers. LinkedIn biedt adverteerders dus niet alleen een enorm bereik, maar ook een veilige omgeving met kwalitatieve rapporten en cijfers. Het verschil met Facebook? Er zijn meer professionals aanwezig op LinkedIn en u kunt veel gerichter mensen targetten. Zo kunt u criteria instellen als functie, regio en zelfs omvang van de onderneming. De keerzijde: LinkedIn Advertising is wat duurder. Adverteren op LinkedIn kan op verschillende manieren: met sponsored content, InMails en gewone LinkedIn ads.

Meer weten over de mogelijkheden voor uw bedrijf?

Sponsored content in de LinkedIn-feed

De LinkedIn-feed is het nieuwsoverzicht dat u ziet zodra u inlogt op het platform. Het is dus ook de plaats die het meeste wordt bekeken. Gesponsorde berichten op LinkedIn zien er authentiek uit, omdat ze tussen de gewone berichten van connecties en bedrijven in de feed worden opgenomen. Sponsored content is een ideale manier om de naambekendheid en het merkimago van uw bedrijf te versterken en kwalitatieve leads aan te trekken.

Hoe begint u eraan? Wel, creëer relevante content voor uw doelgroep die bestaat uit tekst, beeld en/of een interessante link. Meerdere afbeeldingen toevoegen kan ook, net zoals op Facebook. En tot slot bieden ook videoadvertenties heel wat mogelijkheden.

Bereik iedereen via LinkedIn InMails

Misschien kreeg u ook ooit al een InMail via LinkedIn? De afzender ervan heeft betaald om u dit berichtje te kunnen sturen. Eigenlijk is een InMail niets anders dan een gewoon privéberichtje, maar dan gesponsord. Zo kunnen ondernemers, bedrijven of marketeers berichten versturen naar iedereen die mogelijk interessant kan zijn voor het bedrijf.

Belangrijk om te weten is dat u enkel InMails kunt versturen met een persoonlijk profiel, wat wij eigenlijk wel toejuichen, want dat maakt het veel persoonlijker en authentieker.

Overtuig met LinkedIn tekst ads

Een derde optie zijn de tekstadvertenties op LinkedIn. Het grote voordeel: dit type advertentie stelt u in een mum van tijd in en wordt op verschillende plaatsen getoond. Op desktop ziet u ze bijvoorbeeld op de rechterkant van uw scherm. Enkel een titel, een omschrijving en eventueel een afbeelding voorzien, en klaar!

Uw personal brand opbouwen

Naast een uitstekend marketing- en saleskanaal is LinkedIn ook dé plek bij uitstek om uw personal brand op te bouwen door kennis te delen en relaties op te bouwen. Zij die bewust tijd investeren om zichzelf te ontwikkelen, kunnen het meeste uit LinkedIn halen. Voor vakantiefoto’s moet u op andere platformen zijn, op LinkedIn vindt u professionals terug die hun vak serieus nemen en graag waarde delen om vertrouwen op te bouwen.

Ook u als ondernemer heeft heel wat interessants te vertellen. Maak gebruik van LinkedIn om prospecten te bereiken door middel van interessante, relevante content. Aria helpt u graag om inzichten te verwerven in de gegevens van uw doelgroep en daarop in te spelen.

Graag eens brainstormen over uw aanwezigheid op LinkedIn? De koffie staat al klaar!

Unieke werkwijze
die een verschil maakt.

Als ervaren digital advertising agency baseren we ons op onze eigen, bewezen modellen voor maximaal rendement en een complete aanpak die verder gaat dan even snel een campagne op poten zetten. Aria zorgt voor de juiste zichtbaarheid voor uw merk aan de hand van slimme adviezen en doordachte campagnes. 

Onze experts zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van complete strategieën en campagnes, het voorzien en opvolgen van duidelijke en meetbare KPI’s, het coachen en adviseren van uw marketeers en het opleveren van efficiënte rapportage die u in staat stellen uw merk online te laten groeien.

Digitale Advertising (of “SEA”, “RTB”, “social media advertising” enz.) enerzijds en Analytics (“dashboard”, “rapport”, “GTM”) anderzijds, zijn de bouwstenen van een integrale performance strategie. Trouwens, wist u al dat AI over onze schouder meekijkt bij dat adverteren?

Bij Aria kiezen we bewust voor een transparant model op lange termijn voor uw investering in online marketing. U betaalt voor kennis en performance aan een vast maandbedrag zodat u steeds weet waar u aan toe bent. 

Wij focussen ons bewust op advertising en zichtbaarheid voor uw merk. Uiteraard werken wij waar nodig nauw samen met andere experten, telkens specialisten in hun vakgebied, wanneer het gaat over copywriting, SEO, merkstrategie, websites…

Door de sterkte van onze partituur te combineren met de voor uw doelgroep meest harmonisch complementaire instrumenten én de stem van onze klanten gaan de resultaten van uw digitale marketing voor lange tijd als muziek in de oren klinken

Aria

LinkedIn

Campagnes bouwen is geen doel, maar een middel. Samen werken we naar resultaten toe. Daarom bepalen we steeds het hoe, wat en waarom. Wat zijn je zakelijke doelstellingen en wat wil je bereiken? Kunnen wij je helpen, en zo ja, hoe?

LinkedIn

Nu we het waarom kennen, werken we het hoe uit. Wat doe je al? Wat doet je concurrent? Wat zijn de verwachtingen van je toekomstige klanten? We ontwerpen een oplossing op maat van jouw uitdaging.

LinkedIn

“To change your mind is the best evidence you have one.” De doelstelling nemen we doorgaans als constante, al het overige is variabel. We passen de campagnes in een cyclisch proces continu aan in functie van het resultaat, voortschrijdend inzicht, aangepaste omgevingsfactoren, enz.

LinkedIn

“The proof of the pudding is in the eating.” We ontwerpen je campagnes met zorg, en zien de eerste resultaten binnenlopen. Deze éne taak is wat andere bureaus verkopen als “SEA” of “digitale advertising”. Wij kiezen echter steeds voor onze beproefde geïntegreerde aanpak.

LinkedIn

Met een interactief dashboard volg je zelf de resultaten van je campagnes op, waar en wanneer je wil. Transparantie en eerlijkheid zijn onze kernwaarden. Je kan en mag bij ons overal bij. Wij volgen zelf proactief op, maar wist je dat ook gespecialiseerde AI-software een extra oogje in het zeil houdt?

LinkedIn

“In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.” Wat loopt goed? Wat kan beter? Tijdelijke boodschappen die aan of uit moeten? We sturen actief bij en nemen samen in een periodiek gesprek de opgedane inzichten en uitgevoerde aanpassingen door.

LinkedIn

Hoewel je op eender welk moment alle data rond je campagnes kan consulteren, maken wij maandelijks ook graag tijd voor een moment met jou. Tijdens deze (digitale) momentjes, duiden we de resultaten, geven we inzage in wat we de komende maanden willen doen en luisteren we graag naar je wensen en verzuchtingen. Al dan niet met een kopje koffie.

Ontdek wie wij al hielpen

een toontje hoger te zingen.

De mensen achter Aria lieten ook Allianz, AP Hogeschool Antwerpen, Bayer, Blavier, Brantano, De Watergroep, DPG Media, Duvel Moortgat, French Beans, Hydroscan, Jaguar Land Rover, Keppens Design & Communication, Keyware, Korian, Libeco, Novartis, OMcollective, Ping!, Thomas Cook, Toerisme Limburg, Ubiway Retail, Wolters Kluwer en vele anderen een toontje hoger zingen.

Ontdek wat we samen

kunnen realiseren.

Op zoek naar meer online visibiliteit en rendement op basis van heldere communicatie, doordachte strategieën en een nuchtere aanpak? Neem vrijblijvend contact met ons op en ontdek met welke partituur we uw merk een toontje hoger helpen zingen.

Klaar voor meer succes?

Bel of mail ons vrijblijvend.

Laat ons weten wat wij voor jou kunnen betekenen, dan steken we de koppen bij elkaar.

Wij helpen je graag verder!