Aria is een digitale marketing partner die de toegevoegde waarde van marketing op je bedrijfsresultaat helpt te meten en vertalen in tastbare resultaten. We helpen strategisch en/of uitvoerend om de juiste boodschap naar een gerichte doelgroep, op de juiste momenten, via de gepaste communicatiekanalen te brengen.
We werken vanuit een Marketing-As-A-Service principe.Het concept is eenvoudig, we komen je tegemoet waar je tekortschiet. Dit kan het ontbreken zijn van marketingassets, optimalisatie van campagnes om lead generation te ondersteunen, of het bedenken van een volledige advertising aanpak.
Kortom: We vertrekken vanuit de specifieke behoefte en doelstelling van onze klanten, en kijken naar marketvereisten om zo met de beste oplossing te komen. Waar klassieke online agencies vasthouden aan vaste uurtarieven, gaan we bij Aria een stap verder, en werken we vanuit een value based pricing model
Aria is in 2020 opgericht door Dimitri Claerbout, doorwinterde senior digital marketeer. Zijn absolute sterktes zitten in zijn strategische én hands-on kennis van digitale marketing op alle vlakken. Daarnaast is hij specialist in data driven performance marketing, dashboarding, analytics en alles wat met meten en weten te maken heeft. In zijn vrije tijd vind je hem terug in het betere boek of doet hij iets met Lego.
In september ’22 komt Eline Jansegers aan boord. Als senior sales en marketing strateeg ligt haar focus op het maken van de juiste vertaalslag van bedrijfsdoelstellingen in een (digitaal) marketingplan met bijhorende communicatiemix. Daarnaast gelooft ze sterk in “klant is koning” en the new way of working.
Ter ontspanning geniet Eline van een goed glas wijn op restaurant, een interessant boek om frisse ideeën op te doen, of tijd met het gezin doorbrengen.
In Maart 23 vervoegt Cas Vanhenden de rangen en gaan we naar een echt team van 3. Na zijn eerste werkervaring als digital marketeer, kiest hij ervoor om zijn kennis in digital advertising nog specifieker te gaan inzetten voor verschillende klanten. Naast het werk springt hij graag op de fiets om zijn hoofd leeg te maken en ontspannen, en heeft hij zijn handen vol aan de renovatie van zijn huis.
De mensen achter Aria lieten ook Allianz, AP Hogeschool Antwerpen, Bayer, Blavier, Brandon & Branda, Brantano, De Watergroep, Diabetes Liga, DPG Media, Duvel Moortgat, French Beans, Hydroscan, Jakobus en Corneel, House of Talents, Jaguar Land Rover, Keppens Design & Communication, Keyware, Korian, Libeco, Novartis, Ping!, Solyd, Thomas Cook, Toerisme Limburg, Ubiway Retail, Wolters Kluwer, Xylos en vele anderen een toontje hoger zingen.
Op zoek naar meer online visibiliteit en rendement op basis van heldere communicatie, doordachte strategieën en een nuchtere aanpak? Neem vrijblijvend contact met ons op en ontdek met welke partituur we uw merk een toontje hoger helpen zingen.
Laat ons weten wat wij voor jou kunnen betekenen, dan steken we de koppen bij elkaar.