"Alone we can do so little,
together we can do so much."

Wie is Aria?

Aria is een digitale marketing partner die de toegevoegde waarde van marketing op je bedrijfsresultaat helpt te meten en vertalen in tastbare resultaten. We helpen strategisch en/of uitvoerend om de juiste boodschap naar een gerichte doelgroep, op de juiste momenten, via de gepaste communicatiekanalen te brengen. 

We werken vanuit een Marketing-As-A-Service principe.Het concept is eenvoudig, we komen je tegemoet waar je tekortschiet. Dit kan het ontbreken zijn van marketingassets, optimalisatie van campagnes om lead generation te ondersteunen, of het bedenken van een volledige advertising aanpak.

Kortom: We vertrekken vanuit de specifieke behoefte en doelstelling van onze klanten, en kijken naar marketvereisten om zo met de beste oplossing te komen.  Waar klassieke online agencies vasthouden aan vaste uurtarieven, gaan we bij Aria een stap verder, en werken we vanuit een value based pricing model

 

Waarom Aria?

Geschiedenis

Aria is in 2020 opgericht door Dimitri Claerbout, doorwinterde senior digital marketeer. Zijn absolute sterktes zitten in zijn strategische én hands-on kennis van advertising op alle vlakken. Daarnaast is data, dashboarding, analytics en alles wat met meten en weten te maken heeft zijn tweede troef.

In zijn vrije tijd vind je hem terug in het betere boek of doet hij iets met Lego.

In ’21 vervoegt Sofie Meremans de rangen. Ze voegt met haar brede offline marketingervaring een tweede grote schakel toe om het klantenverhaal op alle mogelijke kanalen en in alle mogelijke formats te kunnen vertellen.

Als ze even tijd heeft, trekt ze haar loopschoenen aan om een rondje te gaan lopen. De ideale manier om haar hoofd leeg te maken zodat er plaats is voor frisse ideeën.

Ook nog in ’22 komt Eline Jansegers aan boord. Als senior sales en marketing strateeg ligt haar focus op het maken van de juiste vertaalslag van bedrijfsdoelstellingen in een (digitaal) marketingplan met bijhorende communicatiemix. Daarnaast gelooft ze sterk in “klant is koning” en the new way of working. 

Ter ontspanning geniet Eline van een goed glas wijn op restaurant of een interessant boek.

Ontdek wie wij al hielpen

een toontje hoger te zingen.

De mensen achter Aria lieten ook Allianz, AP Hogeschool Antwerpen, Bayer, Blavier, Brantano, De Watergroep, DPG Media, Duvel Moortgat, French Beans, Hydroscan, Jaguar Land Rover, Keppens Design & Communication, Keyware, Korian, Libeco, Novartis, Ping!, Thomas Cook, Toerisme Limburg, Ubiway Retail, Wolters Kluwer en vele anderen een toontje hoger zingen.

Ontdek wat we samen

kunnen realiseren.

Op zoek naar meer online visibiliteit en rendement op basis van heldere communicatie, doordachte strategieën en een nuchtere aanpak? Neem vrijblijvend contact met ons op en ontdek met welke partituur we uw merk een toontje hoger helpen zingen.

Klaar voor meer succes?

Bel of mail ons vrijblijvend.

Laat ons weten wat wij voor jou kunnen betekenen, dan steken we de koppen bij elkaar.

Wij helpen je graag verder!